Podrška

Besplatna podrška svima

Besplatne nadogradnje i e-mail podrška

Svi naši korisnici dobivaju nadogradnje programa potpuno besplatno.
Ako kupite program i dogode se izmjene nekih Zakona dobivate novu nadogradnju besplatno, bez ugovora o održavanju, itd. Ukoliko ne plaćate pretplatu, nadogradnje programa se odnose na manje izmjene unutar iste glavne inačice programa (npr. s 1.0 na 1.01) dok ne uključuju ažuriranje na veću verziju unutar iste glavne inačice (npr. s 1.x na 1.1) ili na novu glavnu inačicu (npr. s 1.x na 2.x). Korisnici koji žele koristiti veću verziju unutar iste glavne inačice ili novu glavnu inačicu trebaju nadoplatiti maleni iznos (kao i kod nadogradnje operativnog sustava).

Korisnička podrška za naše programe je besplatna, osim ako nije drugačije određeno. Besplatna podrška uključuje samo e-mail podršku dok je za telefonsku i udaljenu podršku potrebno sklopiti ugovor o podršci(ukoliko ne plaćate pretplatu).

Korisnici koji plaćaju pretplatu na program(najam) imaju uključenu i telefonsku podršku u cijeni pretplate.

Udaljena podrška

Udaljena podrška uključuje spajanje na Vaše računalo kao da smo kod Vas u uredu. U takvim sitacijama možemo se spojiti na Vaše računalo putem programa TeamViewer® – više na www.teamviewer.com. TeamViewer je mali program koji omogućuje spajanje dva udaljena računala putem interneta i kojeg koriste mnogobrojni korisnici širom svijeta. Spajanje na Vaše računalo se odvija isključivo uz Vaš pristanak putem jedinstvenog identifikacijskog broja i lozinke koje nam Vi javite neposredno prije povezivanja. Sve što se radi na Vašem računalu je vidljivo na Vašem ekranu.

Postavite pitanje 0 - 24

Postavite pitanje ili zatražite pomoć u radu programa jednostavnim slanjem e-maila na: podrska@dentalkod.hr. Odgovor ćete primiti u najkraćem mogućem roku!

Za sve informacije stojimo Vam na raspolaganju putem e-maila: info@dentalkod.hr.